tag:blogger.com,1999:blog-45686661498319308702024-03-08T09:49:46.022-08:00Elektroninė komercijaUnknownnoreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-4568666149831930870.post-9606811261019961762015-12-12T07:02:00.001-08:002015-12-12T07:02:52.671-08:00Kodėl populiarėja elektroninė prekyba Lietuvoje<div class="excerpt" style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; line-height: 1.5em; margin: 0px; outline: none; padding: 0px;">
<div style="outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
Lietuvos el. komercijos rinka nėra didelė. Iš 1,5 mln lietuvių bent kartą per mėnesį apsilankančių internete, tik ketvirtis milijono yra pirkę arba pirktų tam tikras paslaugas. Lietuvoje šiuo metu veikia per 1500 elektroninių parduotuvių ir dar keli šimtai paslaugų tiekėjų, kurie uždirba iš internetu daromų mokėjimų, tada galima drąsiai sakyti, kad 250 000 klientų tenka apie 2000 el. komercijos įmonių, tai yra vienai el. komercijos įmonei tenka 125 potencialūs klientai. Tai gana mažas skaičius, tačiau jis turi tendenciją didėti.</div>
<div style="outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
Kokios priežastys lemia gerėjančią <a href="http://www.host1plus.lt/blog/ar-tinkama-lietuvos-rinka-elektroninei-komercijai/" style="color: #df5126; text-decoration: none;">Lietuvos el. komercijos situaciją</a> ir didėjančius pirkėjų srautus? Jų yra kelios, tad pabandysime apie jas pasvarstyti.<br />
<a name='more'></a></div>
<div style="font-size: 22px; outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
</div>
</div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px;">
<span id="more-894"></span></div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px;">
<br /></div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
<strong>Priežastis Nr. 1. </strong>Patogi logistika. Pristatymas į namus Lietuvoje kainuoja 5-10 litų. Tiek pat kainuoja 1-2 litrai benzino, kurio kurjerio automobiliui pakaktų nuvažiuoti geriausiu atveju 50 kilometrų. Jei prekės yra sandėlyje, jų pristatymo laikas – 2 darbo dienos. Lietuvos paštas per tiek pat laiko pristato laišką iš vieno miesto į provincijos miestelį. Lietuva turi puikius kelius, todėl logistika pas mus labai gera, pigi ir pakankamai greita. Tai turi labai didelę įtaką el. prekybai, nes savaitės pradžioje užsakytas prekes ar paslaugas galima gauti jau savaitės pabaigoje.</div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px;">
<br /></div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
<strong>Priežastis Nr. 2. </strong>Grupinių nuolaidų portalai. Lietuvoje kolektyvinio apsipirkimo puslapių yra apie 40. Jau antri metai, kai lietuviai perka puikias paslaugas už žemą kainą. Daugeliui žmonių grupinio apsipirkimo portalas buvo pirmas kartas, kai jie paspaudė mygtuką „Pirk“ ir suvedė savo el. bankininkystės duomenis. Tai darė ne technologinės pakraipos žmonės, o moterys, namų šeimininkės ir kiti asmenys, kurie nuolatos internete „nesėdi“. Pirkimo procesas grupinio apsipirkimo puslapiuose yra labai gerai paruoštas vartotojų patogumo (UX) prasme, todėl jis pasirodo paprastas, net nepatyrusiems internautams. Keletą kartų nusipirkę kuponus šie žmonė jau įsidrąsina pirkti ir el. parduotuvėse, kur pats pirkimo procesas yra kur kas sudėtingesnis. Taip „grupiniai“ moko paprastus žmones nebijoti atsiskaitymų internete.</div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px;">
<br /></div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
<strong>Priežastis Nr. 3.</strong> Kainų palyginimas. Krizė Lietuvoje daugelį pirkėjų išmokė taupyti. Vienas iš taupymo būdų – kainų palyginimas internete. Nors ši niša dar nėra visiškai išvystyta, tačiau daugelis pirko internete vien dėl to, kad tam tikrus daiktus pamatė pigiau, nei parduotuvėje. Kartais palygintos kelių pardavėjų kainos leidžia apsispręsti, kur pirkti. Dėl to nėra prisirišama prie didžiųjų el. prekybos tinklų prekės ženklų, kad ir kokią aktyvią rinkodarą jie taikytų. Palyginus kainas, įtakos turi ir kiti momentai – pristatymo laikas ir atsiėmimo sąlygos, jei pasirenkama prekę atsiimti asmeniškai.</div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px;">
<br /></div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
<strong>Priežastis Nr. 4. </strong>Pirkimas išsimokėtinai. Pradėjus prekiauti brangesniais daiktais, lizingo bendrovės iš karto „užuodė“ puikias galimybes gauti klientų. Taip el. parduotuvėse atsirado įvairios skaičiuoklės, jei prekė būtų perkama lizingu. Nemažai klientų pirko brangias prekes išsimokėtinai, tad interneto prekyba pagyvino gana aiškiai.</div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px;">
<br /></div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
<strong>Priežastis Nr. 5.</strong> Klientų teisės. Elektroninės prekybos tvarką reguliuoja Europos Sąjungos direktyvos. Tai reiškia, kad tokia pati tvarka galioja ne tik Lietuvoje, bet ir Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, Olandijoje, Ispanijoje ir kitose ES šalyse. Taip suvienodinta pirkimo tvarka yra patraukli perkantiems iš užsienio parduotuvių, tačiau privalumus išnaudoja ir lietuviai, prekes parduodantys internetu užsienio pirkėjams. Taip pagyvėja rinka. Klientų teisės yra patrauklios pirkėjui, kadangi prekę jis gali grąžinti per 7 dienas, net jei ji ir kokybiška. Nekokybišką prekę grąžinti galima per 30 dienų. Prekės aprašymas turi būti išsamus, išrašoma sąskaita, kurią bet kada galima atsispausdinti. Tai realūs pranašumai prieš tradicinę prekybą, kur prekių grąžinimas yra gana nemalonus, reikalinga saugoti mažus pirkimo čekius, kurie dažnai pasimeta ir kyla kitų nesklandumų. Dėl šios tvarkos žmonės drąsiau perka ir tam tikras prekes, kurias paprastai tektų pirkti tradicinėje parduotuvėje dėl pabandymo prieš perkant – kvepalus, rūbus, avalynę.</div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px;">
<br /></div>
<div style="background-color: white; color: #333333; font-family: 'Open Sans', sans-serif; font-size: 14px; line-height: 24.5px; outline: none; padding: 0px; text-align: justify;">
Priežasčių yra ir daugiau, tačiau šios penkios atrodo labai svarbios. Lietuvos el prekybos rinka šiuo metu tik įsibėgėja ir tikrasis augimas dar priešakyje. Jam padeda teisingas ir objektyvus viešinimas, prie kurio gali prisidėti ir Host1Plus. Esame suinteresuoti el. komercijos plėtra Lietuvoje, nes savo klientams galime pasiūlyti aukštos kokybės el. komercijai reikalingus sprendimus už konkurencingą kainą – talpinimą, <a href="http://www.host1plus.lt/blog/kam-reikalingi-ssl-sertifikatai/" style="color: #df5126; text-decoration: none;">SSL sertifikatus</a>, mokėjimų terminalus ir kitus įrankius el. komercijai vystyti.<br /><br />Šaltinis: http://www.host1plus.lt/</div>
Unknownnoreply@blogger.com3tag:blogger.com,1999:blog-4568666149831930870.post-37878415195656868092015-12-12T06:59:00.004-08:002015-12-12T07:00:15.266-08:00E-KOMERCIJA LIETUVOJE<div class="page-header" style="font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 22.4px;">
<h2 itemprop="name" style="font-size: 18px; margin: 0px;">
<strong style="font-size: 14px; line-height: 22.4px; text-align: justify;">E-komercija Lietuvoje yra ankstyvoje stadijoje, neišvystyta logistika, mokėjimai - bankų nuorodos su prisijungimu prie savo sąskaitos, prekių asortimentas - masiniai produktai, parduotuvių ar brangesnėmis kainomis..Kodėl nepažvelgus į visa tai kitu kampu?</strong></h2>
</div>
<div itemprop="articleBody" style="font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 22.4px;">
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Dažnai spaudoje ar e-portaluose išvystame naujieną - Lietuvoje startavo nauja elektroninė parduotuvė, siūlanti nepaprastai daug buitinės technikos, aksesuarų iš Kinijos, nepaprastai geromis kainomis, nepaprastai geromis sąlygomis. Valio, daug kas pagalvojame - judame į priekį ir Lietuvoje. Tačiau čia aš įžvelgiu ribotą ekomercijos supratimą Lietuvoje, kuris sugrąžina mus į “kioskelių” laikus.<br />
<a name='more'></a></div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
<strong>Lietuvos elektroninių parduotuvių ribotas požiūris</strong></div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Lietuvoje viso labo turime 1.2 milijono internautų. Paskaičiuokime, kiek iš jų yra jauni žmonės, neturintys perkamosios galios? Skaičius ženkliai sumažėja (nenurodome konkrečių skaičiu, pabandykime interpretuoti kiekvienas savaip). Kiek iš likusių internautų perka internetu? Dar sumažinkim skaičių bent jau 66%. Turime dar kuklesnius rezultatus.</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Dauguma (beveik visos) internetinės parduotuvės Lietuvoje yra tik lietuvių kalba. Galime susidaryti puikų vaizdą, į kokią perkančiųjų auditoriją jos taiko.</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Tada pamėginkime pažvelgti į visa tai dar kitu kampu. Paimkime elementarias prekes - buitinės technikos prekes. Dauguma elektroninių parduotuvių Lietuvoje prekiauja šiais masiniais gaminiais. Visas verslo modelis paprastas - prekės perkamos didžiuosiuose mažmeninkų tinkluose su tam tikromis nuolaidomis, iš užsienio gamintojų paimtomis fotografijomis, dedamos į internetą labai panašiomis kainomis kaip ir realiose parduotuvėse ir mes jau turime elektroninę komerciją?</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Paprastas daugelio vartotojų atsakymas - kodėl aš turiu pirkti internetu, jeigu keturi iš didžiųjų prekybos centrų yra 10 min. kelio nuo mano namų, siūlantys tas pačias ir net žemesnes kainas? Ten apžiūrėsiu “gyvai”, išsirinksiu, patars, atveš nemokamai. Kažkam iš Zarasų (neįžeidžiant ir neturint nieko prieš žmones, gyvenančius Zarasuose) gal ir ne pro šalį toks servisas, tačiau kiek jų yra?</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Žvelkime dar giliau - didieji mažmeninkų tinklai startuoja su e-komercijos projektais, siūlančiais tas pačias buitinės technikos prekes, tik tarkime 10% mažesnėmis kainomis negu jų realiose parduotuvėse. Kas atsitinka su tais elektroninės komercijos “kioskeliais”, kurie imdavo prekes iš tų pačių didžiųjų tinklų? Reikia keisti asortimentą arba trauktis iš rinkos?</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Neseniai pasirodęs įvairiai vertinamas straipsnis verslo žiniose apie pigu.lt. Supermarketo kūrimas bei plėtra. Retoriškai paklaust būtų galima - kur plėstis toliau, turint tik lietuvių kalbą ir “importuotas” masines prekes? Na įsidiegus latvių ir estų kalbą - galbūt pasiekti dar mažą dalį rinkos, tačiau ar tai didelis potencialas?</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Toks požiūris yra labai ribotas. Daug verslininkų Lietuvoje susikuria elektroninės komercijos parduotuves orientuotas į prekybą Lietuvoje, dažnai jie yra paliekami su sukurtu “šedevru” ir vėliau pradeda plisti tokios nuomonės: “nusivyliau elektronine komercija, nes visiškai niekas neperka, pardavimai nepadidėjo kaip buvo planuota, niekas neperka langų internetu”.</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
<strong>Ką turėtume daryti kitaip?</strong></div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Orientuokimės ne į “kioskelių” e-komerciją, ne į 1.2 milijono interneto vartotojų. Išeikime į platesnius vandenis, skatinkime eksportą iš Lietuvos.</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Yra nemažai produkcijos Lietuvoje, kurie sėkmingai eksportuojami iš Lietuvos, internetinių parduotuvių pagalba. Vien Europos ir Amerikos rinkos turi 348 + 239mln. interneto vartotojų. Kodėl nepasiūlyti jiems kažko unikalaus?</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Lietuvos SVV (smulkaus ir vidutinio verslo) ateitis galėtų būti šis pardavimų kanalas, siūlant savo produkciją orientuotą į šias rinkas.</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Labai puikus pavyzdys - www.bemz.com. Prieš tris metus sugalvota idėja tapo vienu sėkmingiausių elektroninės komercijos projektu Baltijos šalyse. Idėja paprasta, kartu labai unikali. Prekyba internetu unikaliais apvalkalais pasaulyje plačiai žinomiems Ikea baldams.</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Siūlau visiems rimtai pagalvoti apie jau atrodo praėjusį realių “kioskelių” periodą Lietuvoje, kuris dabar persikėlė į elektroninę erdvę ir elektroninius kioskelius.</div>
<div align="justify" style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Šaltinis: www.esales.lt</div>
</div>
Unknownnoreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4568666149831930870.post-70664830779106000962015-12-12T06:57:00.002-08:002015-12-12T06:58:48.957-08:00Elektroninė komercija, su kuo tai valgoma?<div class="page-header" style="font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 22.4px;">
<h2 itemprop="name" style="font-size: 18px; margin: 0px;">
KAS YRA E-KOMERCIJA</h2>
</div>
<div itemprop="articleBody" style="font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 22.4px;">
<div align="justify" style="text-align: justify;">
<strong>Globalizacijos procesai neišvengiamai vyksta visame pasaulyje. Kiekviena šalis rūpinasi savo ekonomikos plėtros galimybėmis. Vykstant pasauliniam globalizacijos procesui, siekiama sudaryti palankias sąlygas verslo vystymuisi bei jo konkurencingumui didinti.</strong></div>
<div align="justify" style="text-align: justify;">
</div>
<div align="justify" style="text-align: justify;">
Lietuvos verslo būklė ir jo ateitis taip pat verčia susimąstyti. Jei šalies verslas remsis vien tradicine struktūra ir turimais materialiniais ištekliais, greitai jis nebeturės reikiamo plėtros impulso. Verslo sritys didele dalimi yra sąlygojamos šalies vidaus rinkos poreikiais. Tačiau vidaus rinkos poreikių tenkinimui jau dabar reikalinga tik dalis esamų gamybinių išteklių ir darbo jėgos potencialo. Vis aiškiau suprantama, kad su tokia verslo struktūra ekonominės šalies perspektyvos nėra keliančios optimizmą. Ekonomine prasme šiuo metu esame nuo Europos Sąjungos valstybių stipriai atsilikusi šalis.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
<br />
<a name='more'></a><br /><br />
Elektroninės komercijos (E-Commerce) idėja, ypač įvertinus palyginus aukštą šalies darbo jėgos kvalifikaciją, yra viena iš prioritetinių Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo vystymosi ir eksporto krypčių, suteikiančių Lietuvai puikias galimybes vytis pirmaujančias Europos šalis ir skverbtis į užsienio rinkas. Šios idėjos turinys nėra paslaptis. Pasaulyje plačiai žinomi ir sėkmingai išbandyti bei veikiantys konkretūs e-komercijos verslo pavyzdžiai gali puikiai atspindėti ko verta siekti. Idėja praktiškai taikytina daugeliui verslo sričių, orientuotų į "realių produktų ar paslaugų" lokalią prekybą bei eksportą.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Lietuvoje yra visos prielaidos perimti geriausią pasaulio patyrimą šioje srityje. Palyginus aukšta šalies darbo jėgos kvalifikacija ir palyginus žemas pragyvenimo lygis suteikia galimybę Lietuvos smulkaus ir vidutinio verslo dalyvius skverbtis į užsienio rinkas patiriant mažiausius įmanomus kaštus bei didžiausią grąžą. E-komercijos projektai leidžia eliminuoti ir sumažinti pardavimų grandinę labai ženkliai bei padidina produktų ir paslaugų pasiekiamumą vartotojui.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Tai nepaprastai puiki galimybė turint savo verslą praplėsti savo parduodamų produktų ar paslaugų pasiekiamumo kanalus šimtus kartų visame pasaulyje, neapsiribojant pardavimais tik savam mieste ar savo šalyje. Puikus būdas aptarnauti klientus 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir 365 dienas per metus - visa tai E-Komercijos dėka Jūsų versle.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Teorinė elektroninės komercijos samprata<br />
Elektroninė komercija - prekybinės veiklos būdas, kai sutartys sudaromos ir vykdomos naudojant informacines technologijas bei priemones, kompiuterių tinklais keičiantis elektroniniais duomenų pranešimais (pagal daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojantis ryšio priemones, taisykles).Elektroninė komercija apibūdinama kaip prekybinių santykių forma, kurioje tarpusavyje susijusios šalys sąveikauja elektroniniu būdu naudodamos informacines technologijas.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Elektroninės komercijos objektas - visų ūkinių komercinių, finansinių ir atsiskaitymo santykių, susijusių su tarptautinių ir vietinių sandorių sudarymu, vykdymu ir kontrole, visuma, palaikoma moderniomis ryšio priemonėmis.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
El. komercijos tikslas - naudojant internetines technologijas pagerinti ir išplėsti verslą. Tikslui pasiekti el. versle turi būti naudojama patikimi ir tinkami serveriai, pirmaujanti programinė įranga ir tarpininkavimo (middleware) terpė, eksperto, turinčio specifines pramonės žinias, konsultacijos.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Komercinė veikla apima visus su prekių bei paslaugų realizavimu susijusius procesus, pradedant rinkos tyrimu, prekių pirkimu, jų sandėliavimu, reikalingo kapitalo parūpinimu bei jo tinkamumu investavimui ir baigiant pirkėjų ir lankytojų aptarnavimu, jų paklausos tenkinimu.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Šiandien elektroninė komercija praplečia tradicinę komerciją.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
<strong>Elektroninė komercija paprasta kalba</strong><br />
Elektroninė komercija - tai verslo forma, kuomet pirkėjas su pardavėju bendrauja, sudaro sandorius, atlieka pirkimą - pardavimą elektroniniu būdu, virtualioje erdvėje, be fizinio kontakto. Kitaip tariant, elektroninė komercija - tai sąvoka apimanti įvairius verslo santykius, kurie yra valdomi elektroniniu būdu, naudojantis IT technologijomis. Pagrindinis elektroninės komercijos variklis - internetas.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Elektroninė komercija - ateities komercija, ateities pardavimai, ateities verslas ir verslo sandoriai. Tokia verslo forma leidžia geriau patenkinti vis augančius galutinių vartotojų lūkesčius, skatina paklausos augimą, reguliuoja konkurenciją, pavyzdžiui: Lietuvoje gaminama aukštos kokybės prekė sukurianti galutiniam vartotojui papildomą pridėtinę vertę (ilgiau išlieka nepakitusi, išlaiko spalvą ir formą, ilgiau nesusidėvi ir t.t.) yra santykinai brangesnė nei žemos kokybės masinė kinietiška prekė. Gamintojai Lietuvoje turėdami elektroninę parduotuvę, naudodamiesi aukštos kokybės kurjerių paslaugomis per vieną darbo dieną gali pristatyti šią unikalią prekę savo elektroniniam pirkėjui bet kurioje ES šalyje. Tuo tarpu, prastesnės kokybės masinis kinietiškas produktas taip paprastai ir greitai galutinio vartotojo esančio ES šalyje nepasieks: tolimesnis atstumas, muito mokesčiai, įvežimo kvotos ir t.t. Tokiu būdu Lietuvos gamintojai įgija konkurencinį pranašumą prieš gamintojus esančius ne ES šalyse.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Elektroninė komercija yra įrankis skatinantis naujas verslo formas ir mastus. Juk savo internetinėje parduotuvėje Jūs galite parduoti 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, o Jums nereikia nei specialių patalpų, nei pardavėjų, nei sudėtingų apskaitos sistemų, nei parduotuvių kiekvienoje šalyje. Jūsų internetinė parduotuvė prieinama, matoma ir lankoma visur ir visada, o Jūsų klientui nereikia net išeiti iš namų, norint įsigyti jam patinkantį produktą, jam belieka tik paspausti mygtuką „pirkti", o kurjeris pristatys jo norimą prekę tiesiai į namus.</div>
<div style="margin-bottom: 15px; margin-top: 15px; text-align: justify;">
Šaltinis: globaltus.com</div>
</div>
Unknownnoreply@blogger.com5